CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

December 16, 2012

post tittle

Sambil mendengar lagu 'For The Rest Of My Life'...

err,,harini sepatutnya ade kelas
*tutor calculus : 8.00 -> 10.00
*globalisasi dan komunikasi : 11.00 -> 1.00

tapi dengan selumber badakknya aku ponteng .ehek. no lahh.actually aku bawak kelas tu kepada isok.Tak bersemangat nak datang kelas hari ini.Mood tak datang lagi ~,~.. *bole plak gitu kan* heh :3

sebenarnyaaaaaaa,,,aaaaa,,,aaa
tiada tujuan yang jelas pun hapdate blog harini.sajaa mengisi masa yang telah dikosongkan oleh aku harini..cerdik betul aku nih.
harini dah 17 december.ohmakkau!macam tak percayaa.nak dekat final wooo. o.O.....

#aku perasan isi blog ini tade kene mengena langsung dengan background music.apelahh,merepek sungguh,..

sebenernyaa,,saya nak mintak satu permintaan. 

"boleh tak tolong bagi saya kata2 semangat??? rasa down sangat. =,="

-feeling happy and signed you will be okay.believe in yourself,you find your waayyy.


my weakness in signed,i can't hide from your eyes. @,@

No comments: