CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

March 8, 2013

salam jumaat :')

:') Asslamualaikum . have a nice day .

errr saja nak menaip .. rindu :') eheheh.

kadang kadang bersendirian itu lebih baik.. macam kita memberi sedikit ruang , peluang , dan masa untuk diri kita kan ?

tiada motif pun nak update blog nih .sukasuka jaa.,

hah . sejak daripada "peristiwa" itu , kebanyakan masa aku dihabiskan dengan  buku . |ehem bukan mukabuku okey | tapi banyak novel lahh yang aku khatamkan. semua novel library Ums aku pinjam .nampak tak betapa rakusnya aku ? haa.. then habis aku baca semua cerpen penulisan2u tuh . | my new hobbies | best . dapatlah mengabiskan masa dengan perkara berfaedah  atleast kan .


nak balik kolej tapi agak malas nak tunggu bas |memang tak akan sampai la kan |

i have something . dulu aku pernah tulis sesuatu . then aku hilangkan .sengaja .haishhh. then sekrang ada seorang tulis benda yang sama . :') senyum jelah .

suka baca belog dia :D

now i know about this life ~ i wish that everybody kneww .


*library nih sejuk lahh *

oke dah takada apa apa nak tulis . ilallliqa' .






No comments: