CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

February 15, 2013

#Wordless saturday

Bismillah .. Assalamualaikum. Bersyukur sangat bagaimana lemah sekalipun manusia,hina sekalipun manusia Allah sentiasa menjaganya. Bila down and rasa macam dah tak mampu nak menghadap realiti isok pasti tanpa kita duga dan sangka kita berjaya menempuhi hari mendatang malah dengan lebih baik. Sebab apa. ?  Janji Allah yang pasti. Esok pasti ada tidak kiralah anda adalha seorang yang lemah,kuat pandai ,bongkak ,sombong ,pencuri ,pengganas ,perdana menteri dan sebagainya.
| realiti harini tidak mampu diubah tapi esok masih boleh diubah atas sikap kita harini.|


............................................................................................



Tinggal berapa saja hari nak kena pulang sabah. Hati masih tak ready sepenuhnya.azam dan tekad kena dipasakkan kedalam dada. Pelbagai motivasi dihadiahkan buat diri yang lemah ini :D
| Family pendorong utama untuk terus berjuang.yang pasti nanti pasti aku akan sangat merindui mereka.mana taknya pulang ke semenanjung  hanya 4 bulan sekali. |



Ayat peringatan

-> ingatlah biasanya kabus tak akan berpanjangan,setelah kabus berlalu pasti cerah kembali.

-> ujian adalah tanda kasih sayang daripada Allah.agar hati kita tak lupa kepadaNya akibat kekaburan terhadap nikmat yang dikurniakan. Allahh rindu sangat kat miza. :')

Alhamdulillah.terima kasih yaAllah kerna mengetuk pintu hati saya agar kembali padaNya.





Bukan senang nak thabat.mereka yang hebat yang kukuh iman mampu melakukannya


Serious , jelous melihat kawan yang hatinya tenang sentiasa disamping Allah.mereka bahagia.
Saya akui hati saya tak seperti kalian. Saya tak arif dalam penjagaan hati.sentiasa Allah membolak balikkan hati yang lemah ini. InsyaAllah Allah sedang mengajar saya sesuatu yang istimewa.
Rindunya kat suasana yang sentiasa saling ingat mengingati.
Allah mentarbiyah hambanya dengan pelbagai cara. Hanya hamabaNya saja tidak memandang hikmah yang tersembunyi kan ?


YaAllah tenangkanlah hati aku sentiasa.teimalah taubat hambaMu ini.

#harini excited sangat update belog.mana taknya pinjam ipad dari abang.bestnyaaa..ada sesiapa nak hadiahkan saya ipad 4 tak.

P/s : sedaang sedaya upaya nak ngorat and dok flirt flirt mata kat abang agar sedekahkan ipad nih pada saya.hewhewhew.ameennn,harap harap berjaya . Holaaaa.




Guys have a nice day.move on dear move on.

No comments: