CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

March 17, 2012

pengembaraan si comel =)

Assalamualaikum dan selamat sejahtera
buat kalian yang comel comel belaka..
semoga sentiase sehat sejahtera
saya alhamdulillah semakin sihat comel
 macam nih
:
:
*untungla lau siza badan i besar nih*.
alololo... comel kan saya ? ?

minggu lepas si budak comel lote nih pergi mengembara
bukan main eksaited lagi smapai lompat lompat dalam bus.

disebabkan saya ni terhormat  and eksaited sangat lah kan
saya telah menyertai dua rombongan secara tidak langsung..

first rombongan bersama moderator:
objektif rombongan nih adalah
nak melawat MUZIUM KESENIAN ISLAM
so macam macam pengetahuan yang kami dapat pasai sejarah islam.
MASJID YANG TERUNGGUL~





hari sabtu kami sampai matrik selepas penat merenggek..



hari ahad saya mengembara pula bersama
PRD and the geng..
berjalan di cameron highland
tambah tambah sekarang musim hujan
so kat sane sangat la sejuk.
pengembaraan kali ini lebih kpd santai
ade buat berbeque kat taman tanah rata.
dan sedikit permainan seperti
main galah panjang
main futsal
main kejar kejar

heheheh..
main tangkap gambar.yeaayy
my feberet!!!
 
kumpulan kami menang main galah panjang..hebat un??
 




so itulah alkisah pengembaraan si comel =)
hari isnin gagah kan jua pergi kelas walaupun penat.



so saya nak bayangkan jadi bidadari lahh..heee


semoga menjadi kenyataan..


















1 comment:

syazwani said...

untunglaaa dapat pergi jalan~ huhu