CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

January 17, 2012

TERASING =)

 THE NAME OF ALLAH ,THE MOST COMPASSIONATE, THE MOST MERCIFUL
Assalamualaikum..

first of all..
walaupun sudah terlambat
tetap nak ucap jugak!
"SELAMAT TAHUN BARU 2012.."
"SEMOGA TAHUN BARU INI LANGKAH KITA JAUH LEBIH BAIK!" 










Minggu nih merupakan mingguu pre-ups (ujian pertengahan semester).so agak busy dengan buku la.asyik berkepit jer tak pernah berlekang.kadang kadang dating kat bistro,library,kat masjid pun.yela couple of the year lah katekan,mata mata memandang menjeling tanda ketidakpuasan hati.
tapi
.
.
.
.
.
.
.
*bedtimestory*


*tautan hati*
 buku buku yang dibaca semuanya tak ade kaitan dengan ups.hebat tak kami?? =,='
actually nih buku warm up
yelah nak pupuk minat membaca terlebih dahulu dalam diri ini
HAHA..
pandailah akuh nih kan?
sebenarnya saya nih tadelah zalim sangat terhadap diri saye sendiri
buku buku tersebut dibaca pada waktu "lapang" sahaja..
supaya masa terluang diisi dengan perkara yang berfaedah.*kononya*
 eheheh.

TERASING tu sebenarnya novel ..
by HILAL ASYRAF

seious!buku nih sangat sangat la best!
so marilah bersama sama baca !
tadek paksaan ye tapi..
JOM JUGAK!

antara katakata yang menarik
=)










#p/s kpd sohabii:tolong jangan asingkan aku dari kehidupanmu,hulurkan tanganmu apabila aku tersungkur,ingatkan aku bila alpa,...dan jangan asingkan aku apabila aku jauh tersasar dari jalan yang benar.
 

No comments: